17 Şubat 2011 Perşembe

Sonuç

Siz olsaydınız diye sormuştum bir süre önce, herkes içtenlikle yanıt vermiş, herkesi okudum ama yorum yapamadım..

Ailemin de tabii ki seçimim hakkında çok güzel fikirleri vardı. En bilgilisinden en bilgisizine kadar herkes fikrini açıkça, hatta ikna etmeye çalışarak geçirdi günlerini. Bir kişinin bile mutlu olacağın işi seç dememesi ilginçti tabii... Sanki sabahtan akşama kadar zamanı geçirecek olan onlar. Sanki sevmediğin, nefret ettiğin bir işte, nefret ettiğin bir ortamda çalışmak çok zevkli. İsterse milyarlar versin hiçbir anlamı yok benim için o işin.


Bu arada aile baskısı denen şeyle de tanışmış oldum. Haliyle maddi getirisi yüksek olan iş herkesin favorisi olunca onu seçmem için yaptıkları bu baskı nedeniyle, mutlu olacağın neyse onu seç dememeleriyle ve pazartesiden itibaren sevmeden yapacağım bir işe başlayacak olmanın verdiği gerginlikle kendilerini ne zaman affederim bilmiyorum. Şu anda sadece uzun süreceğini söyleyebilirim.


İnanılmaz gerginim, birine çok pis dalacakmışım gibi hissediyorum. Çok mutsuzum. Ailemden çok irrite oluyorum, onlarla konuşmak bile istemiyorum.


Ne zaman normale dönerim bilmiyorum. İçimi dökersem belki rahatlarım demiştim ama sorun çözülmedikçe içini dökmek bir işe yaramıyormuş.

10 yorum:

Lokum Hanim dedi ki...

Kocaman, upuzun mektup vari bir yorum yazmistim sana ama baglanti sorunu yasadik =) Dedim ki orada kisaca takma kimseyi, duymamayi dene... Zor ama dene =) Seni biraz anlayabilirim son zamanlardaki durumuma benziyor. Artik duymayarak kendimi uzmuyorum, dene kuzum =)

Özge dedi ki...

Marjo'cuğum, sevdiğin işi seç demiştim bir önceki yazında. Aile baskı yapar, bana da yıllardır yapıyorlar. Onlar da iyiliğimiz için istiyor, biliyorum. Ama bu bizim hayatımız.
Sen moralini bozma, her kapı başka kapıyı açar; hakikaten de oluyor bu. Sonra bir bakmışsın, yine sevdiğin işte çalışıyorsun. Kötü düşünmemeye çalış canım.

pixie dedi ki...

selam,bilmiyorum şu anda nasıl hissediyordun ama ben toplam 3,5 senen sırf itibarı yüksek ve parası hallice diye hiç istemediğim ve eğititmimle de alakası olmayan bir işte çalıştım sonunda ne mi oldu ruhsal(ani sinirlenme ve sinirlerine hakim olamama vb.) ve halıyle fiziksel(ülser vb.) olarak hala taşıdığım bazı sorunlara neden oldu.Yaklaşık 5 ay önce istifa ettim sana da hemen istifa et diyemem ama mümkünse biraz da olsa ekonomik olarak bağımsızlaştıktan sonra istediğin ama az paralı bir işe başla çünkü aldığın para sevmediğin bir işteysen hep sağlığına harcamakla heba oluyor ve bir işe yaramıyor. Umarım mutlu olursun.

üzüm kuşu dedi ki...

canım hakkında hayırlısı olsun sıkma canını olan olmuş orda mutlu olmaya çalış umarım olursun:)

SoulBodyPause dedi ki...

bence en güzeli bu işi bir basamak olarak görmek, yani sevdiğin şeyleri yapmak için. gelecek fazla parayla kendini mutlu edecek şeyler yapmak en güzeli, sevdiğin bişeyler almak, istediğin yerlere gitmek. bu sayede kendini de baskı altında hissetmezsin belki.
ama kesnlikle katlanamayacağın bir iş ise hiç başlamamak en iyisi elbette.
kolay gelsin :)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Kalbinin sesini dinle marjocum, belki sevdigin iste cok daha iyi bir kapi acilir onune hem de seni maddi anlamda da mutlu edecek bir kapi... hayat suprizlerle dolu...

Unknown dedi ki...

Bana göre iş iştir :) sevdiğin işi yapmak bile bi yerden sonra insanı delirtiyor. iş hayatının kolay olmadığını çalışanlar bilir. O yüzden ben senin yerinde olsam yüksek maaşlı olanı seçerdim. Çünkü iş sadece hayatta ayakta kalabilmek için bir araçtır bana göre. Bloglarınla ilgilenebilir, sevdiğin makyaj malzemelerini, kıyafetlerini herşeyi alabilirsin. Kendini şımartırsın, ödüllendirirsin. Tatillerde en en ennn güzel yerler senin olur. İşte yaşadıklarımız değil, işten çıktıktan sonra hayatta yaşadıklarımız bana göre önemlidir. Ben çok severek isteyerek tırnaklarımla kazıyarak gecemi gündüzüme katarak istediğim mesleği seçtim ve çalıştım sonuç... Hüsranla dolu çünkü senin hayal ettiğin iş, işin içine girdiğinde bin tane sorunu olan diğer işlerden farkı olmuyor. O yüzden oyumu bende yüksek paralı olandan yana seçerdim. Ayakların üstünde daha güçlü durmanı sağlar...

francesca mckennitt dedi ki...

Ben de Curcunam'a katılıyorum. Bir süre sonra sevdiğin iş bile bunaltacaktır seni, o yüzden geçici bir süre de olsa o işte çalışmanı öneririm :)

Unknown dedi ki...

Sitenizi ilgiyle takip ediyorum. Benim siteyede sizi beklerim. sitem: www.propvpserverlar.com
Metin2 pvp serverler,
pvp serverler,
pvp serverlar

YeSs dedi ki...

eyw süper site olmuş gercekten sizde pvp serverler ziyaret ediniz..