7 Mayıs 2010 Cuma

Haftanın Geyiği :p

Blog yazmamaktan içim şişti. Derdimi buraya yazacağım, beğenen alsın okusun, beğenmeyen kapasın baştan uyarayım :p

* Lady Gaga'dan sonra her video klip sanki onun kopyası gibi geliyor insana.

* Uzun zamandır manikür yapmıyor, yaptırmıyorum. Canım da inadına kıpkırmızı oje sürmek istiyor.

* Yine mouse'um bozuldu, nedense kendime mouse dayandıramıyorum.

* Twitter'da da yazdım gerçi ama 4 ay önce açtığım ama kullanmadığım Formspring hesabımı bundan 3 ay önce bulup, soru soran o güzel insan kim çok merak ediyorum :D

* Passiflora şurubun tadı alkollü pekmez gibi.

* Strawberry'e CK One Summer 2010 Edition gelsin, One Summer koleksiyonu yapanların kaygılı bekleyişi sona ersin :p (zaytung-overdose syndrome :p)

* Allah bana, Kasım 15'te başvurumu yaptığım halde hala kararını vermeyen, emaillerime dönmeyen okullardan kabul geldiğinde "I reject your offer s.o.b." demek nasip etsin :pp

* Odur, değildir, doğrudur veya değildir bunlarla ilgilenmiyorum ama anneler gününden 3 gün önce bir kadının orasının burasının görüntülerini internete koyup, bir de üstüne demediğini bırakmayarak çocuğuna en güzel(!) anneler günü hediyesini veren insan kılıklı "şey"lere diyecek laf bulamıyorum.

2 yorum:

caramel macchiato dedi ki...

ahahahahhaha olsun kimse okumazsa ben okurum ulem =))

cok guldurdun beni yine =)))

Stil Direktoru dedi ki...

hahah deli seni koptum okul için kocaman bir şans meleği yolladım sana