8 Haziran 2009 Pazartesi

Haftanın Özeti 2

Caramel'den kopya çekerek başladığım haftanın özetine devam edeyim :P

* Havaalanında sosyolojik incelemelerde bulundum.. :P Dinlediğim 20'den fazla anonsta X Bey uçağınız için son çağrı, Y Bey acilen uçağa gidin anonslarındaki X ve Y beyler nedense hep Türk'tü.. O kadar insanı beklettiğimizi umarsamıyor muyuz? Yoksa param var kaçırsam sonrakine binerim mi diyoruz?

* Bu dünyada Türk olmak çok kolay :P Nereye gitseniz bir Türk veya bir Türk dükkanı var.. Hiçbiri yoksa kebapçı var mutlaka :P

* Bugün sıçan kestim! :P Çok heyecanlıyım, çok da mutluyum.. Bu tekniği Türkiye'de bilen/kullanan ender insanlardan biri olacağım ;) Zevk için kesmediğimi anlamışsınızdır, insanlık adına.. Hastalıklara çare olmak adına..

* Türkiye'de aman Allah korusun asla hayvan kesmem ben diye şımarıklık yapan ben burda mecburen çatır çatır yaptım valla :P Iyy iğrendim, yapmicam deme lüksü olmayınca insanın neler yapabiliyor :P

* Çalışmaya 8'de başlıyorum! Türkiye'de ben 8'de kalkan bir insandım.. Beni bilenler mucizeye tanık oldu :P

* Strawberrynet'in CK One Summer parfümde yaptığı indirime bayıldım! Canımsın Strawberry :P Duty Free'de 33 Euro (yaklaşık 70 TL), Strawberry'de 44 TL, parfüm olduğu için kargo ücretiyle birlikte 48 TL'ye geliyor.. One Summer harika taze bir yaz kokusu, karpuz, nane ve mis gibi limon kokusu geliyor. Alt notasında musk var, musk hiç sevmem ama katlaniciiz artıkın :P Yalnız unisex olduğu için herkes beğenmemiş, aklınızda olsun.

* İdefix'de Edgar Allan Poe, tüm hikayeleri, 70 yerine 28 TL. Kaçırmayın ;)

* Burda ilk defa otobüse tek başıma bindim ve de kaybolmadım :P İnsanlık için önemsiz olabilir ama benim için büyük bir adımdı :P Kesinlikle yer-yön duygusu olmayan bir insanım, neyseki otobüsün içindeki ekranda durakların adı yazıyor ;)

* Douglas mağazasını bulma çalışmalarım devam ediyor :P MAC dostum seni bulucam, benden kaçamazsın :P

12 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Marjocum geldin mi SF'ye, yazdiklarini okuyorum surekli ama kacirdim mi dedim bir an :))

tinkerbell dedi ki...

aa marjom tebrik ettim seni valla! fakulteden beeri sicanlar hala bende korkulu ruya!!! nefret ediyorum su hayvan kesmemuhabbetlerinden!!! :(

ebvata dedi ki...

Testere marjoooo :P

LenOosh~ dedi ki...

Aa Marjo ben nereye/neden gittiğin olayını kaçırdım mı? =(
Sıçanlara dokunmak bile büyük marifet,ki kesmek..Eğiliyorum önünde saygıyla :D

Jojee dedi ki...

sıçan mı kestin:)ay ne diyeceğimi bilemedim nasıl dokundun ona:)

Shopaholic dedi ki...

Marjooo 2 post öncesi sordum ama okumadın sanırım.. Kuzum neredesin sen bir aydınlat beni çatliicim meraktan :) Yaptıklarını okumak çok hoşuma gidiyor ayrıca, çok eğlenceli eheh :)

Özge dedi ki...

Marjo, bence maceralarını hep yazmalısın, okuması çok keyifli;)

Vespa GirL Make Up dedi ki...

"İnsanlık için önemsiz olabilir ama benim için büyük bir adımdı" hehehe (: alemsin (:

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Aaaa yok artık bu konuya hiç cevap yazmamışsın utan Marjo!

Moonishcim yok malesef gelmedim daha.. Şu anda geçici bir süre (yaz boyu) Avusturya'dayım, tez konumla ilgili araştırma yapıyorum. Burdaki üniversitede bizde olmayan cihazlar var, benim tezim için de onların kullanılması lazım.. İlk haftamı geride bıraktım sayılır :)

Tinky'cim ben alıştım mecburen :( Hatta artık kesmeye gitmiyo muyuz diye sorar oldum.. Yabancı memlekette insan ıyy kesmem diyemiyo valla takır takır kesiyo :P

Ebvata, koptum yorumuna :Ppp deliii :Ppp

Lenooshcum evet arada kaynamış aslında gideceğimi hep yazıyodum ama gittiğimi mi yazmadım ne olduysa artık, açıklama yazısı yazayım en iyisi :P Canlı sıçanlara henüz dokunamıyorum.. Isırırlar diye korkuyorum heheh Bizim okulda bir kızı ısırmıştı bir tanesi, kuduz aşısı fln bayaa uğraşmıştı kız.. O yüzden bana bayıltıp veriyolar :P

Joje'cim, ilk başta halimi görmeliydin, tiksinti, üzüntü bir garip oluyor insan :( ama onun da bir canlı olduğunu düşünmemeye çalışıyorum. Kesmek neyse de üstünde çalışırken (yaklaşık 2 saat sürüyor) gelen taze et ve kan kokusu yüzünden ciddi anlamda vejetaryen oluyorum sanırım, zaten eskiden de et sevmezdim, üstüne tuz biber oldu bu durum.

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Shopaholic'cim okudum canım, cevap da attım hatta ama tabii geç oldu.. Malum burda tatildi ve kimse çalışmayacaktı.. Ben de herkese biz tatilde bile çalışırız diye hava atarken :P aa tamam o zaman sen gel sıçan kes madem çok çalışmak istiyosun dediler, tüm gün sürdü yine uzun uzun yanıtlayamadım yorumları :P Ay ne çekiyosam dilimden vallahi :Ppp En kısa zamanda açıklama yazısı geliyor o zaman ;)

Özge'cim sıkıcı oluyor diye düşünüyordum, sevindim o zaman hep yazarım :D

Vespa'cım gerçekler bunlar :P

XOXO Kayra dedi ki...

Neee 28 ytl miii!! Daha dün aldım 70 ytl verip kitabı elde kitap poşetleri uflaya puflaya ( az değil kitap 600 sayfadan fazla ) Ankara'da yürüdüm eve zor attım kendimi.

Neyse kitaba verilen paraya acınmaz =D

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Kayracım evet, idefix'de çok güzel kampanyalar oluyor, kaçırmamaya çalışıyorum, tavsiye ederim :) Dediğin gibi kitaba verilen paraya da kargoya da acımıyorum (zira amazondan kitap alıp kitaptan çok kargo ödemişliğim çok oldu)