3 Mayıs 2009 Pazar

Backstreet Boys... Where are you :P


Heheheheheh yandaki resme bakmaya doyamadım :P Bir zamanlar Backstreet Boys diye bir grup vardı hatırlar mısınız?

80'leri görebildiğim için çok mutluyum, keşke 80'lerde daha çok zaman geçirebilseydim.. O yıllarda hayat vardı yaaa heheh bir de keşke dinlediğim şarkıları anlayabilseydim :P O zamanlar New Kids On The Block (pardon ama NKOTB derdik biz ona :P ) vardı, siz gençler bilmezsiniz tabii.. Ben bayılırdım onlara. Hatta bloğumun isim babası da onlar, Marjo On The Blog ile onlara bir nevi gönderme yapmaktayım, merak eden varsa burdan açıklamış olayım :P

Neyse efendim, NKOTB 5 adet birbirinden yakışıklı erkek, ben de o zamanlar artık nasıl bir 
bünyeymişsem (ki bir rivayete göre ilk lafım "abi" olmuş, gerisini siz düşünün artık lol) bu abilere bayılırdım 2-3 yaşlarında, kuzenlerim o zaman genç kızlardı, sürekli evde radyoyadan NKOTB dinlenirdi (efenim o zaman insanlar radyo dinler, boş kaset alır, radyodan çekim yapardı), bir de TV'de TRT3'te yabancı müzik programı mı ne vardı klipler çıkardı :P

NKOTB bir gün dağıldı diye bir haber çıkmıştı, sanki dünyanın sonu, nasıl da ağlamıştım, bitti artık, bi' daha göremicem onları diye. :P Hatta o zaman tam benimkiler dağılırken Backstreet Boys (BSB) çıkmıştı yavaştan. Ay nasıl kıl olmuştum ben onlara, bi' gıcıktım ki görmeye duymaya tahammülüm yok böyle.. Hiçbirini sevmezdim, dinlemezdim. Sanki NKOTB'yi onlar dağıtmış gibi kin tutardım. Hatta bir kere fanclub'larına "hatred" mektup bile yazmış olabilirim. Ahahah bu mektup olayım da çok komiktir; Barış Manço'dan aklınıza gelebilecek her türlü boybande mektup yazmıştım. Ne yazdığımı hatırlamıyorum ama büyük ihtimalle hazırlıktaki kıçı kırık İngilizce'mle hayranınızım, buraya da gelip konser verin filan gibi bir şeydir. Umarım öyledir yani, daha fazla rezil olmuş olmak istemiyorum heheheh

Siz gülün benim mektup olayıma ama kaç kere hediye gelmişti bana :P Sürekli her yere mektup yazdığımdan bi' şeyler kazanıyodum.. TRT3'ten de kazanmıştım bir hediye n'aaber? :P (Tina Turner CD'si hem de :P )

Neyse, konu dağıldı. Bugün eski müzik listemi açtım, (eski derken tarihi demek istiyorum) BSB'den As Long As You Love Me de listedeydi :) Bu şarkıyı çok severdim ama NKOTB üstüne gül koklamamak için direnmiştim; sevmiyom, ıyk ne biçim müzik, sözler de saçma diye :))) Neyse efendim, bugün merak ettim ne oldu öldü mü kaldı mı bunlar, yoksa sayem(iz)de kazandıkları milyoncukları mı yiyolar diye. NKOTB yeniden toplaşmış geçen sene hatta 2-3 single çıkarmış (yooo şu anda indirmiyorum ki hiçbirini niye öyle baktınız? *masum masum bak*), 1993'te hain bir şekilde ayrıldıktan 2008'e kadar geçen sürede biri emlakçı olmuş :P Biri yapımcı olmuş.. Bir tanesi aktör olmuş. Sadece 2'si tek başına albüm çıkarmış ama pek tutmamış. Şimdi isim vereyim Jordan Jonathan filan diye ama hiçbirini hatırlamıyorum ismen. Merak eden varsa kutsal bilgi kaynağı Wiki'ye baksın lütfen :P

BSB ise bugün (3 Mayıs) O2 Arena'da (Londra) bir konser vermekle meşgulmüş. 2007'de son kasetlerini çıkarmışlar, yeni bir tane çıkaracaklarmış. Hatta gözümüz aydınmış, Richardson gruba geri dönmüş (artık o hangisiyse) meraklılarına duyurulur :P

Bir de Take That vardı ki, o çok başka bir yazının konusu olabilir. Take That'in dağılması benim de müzikle ilişkimi kesmeme neden olmuştur. Benim sevdiğim her grup dağılıyo, bende bi lanet var moduna girmeme sebep oldu bu adi boybandler! Ama harbiden öyle bak yaziyim benim yüzümden dağılan grupları; NKOTB, BSB, Take That (diğerlerinin aksine hayatta birleşmeyiz diyo bu gıcıklar), Boyzone, Crowded House, The Cure (ühüü) ve daha aklıma gelmeyen niceleri... Sorumlusu benim bence :P


Marjo

image credits: Google Görsellerden buldum ya site adı kaydetmemişim, siz de bakın, çok eğlenceli, eski resimleri. Keşke vaktim olsaydı da hepsinden bir kolaj yapsaydım.. Gülerdik ne güzel :P

16 yorum:

BLOOM dedi ki...

süper bi yazı okurken çooook eğlendim.şöyle ki her ne kadar nkotb dinleyen biri olmasam da bsb hastasıydım.hatta her çarşamba trt3teki programda yeni klipleri çıksın diye hevesle beklerdim.bu ara richardson olanın adı kevin ve benim favorimdi(herkes nick carter'ı severdi bu arada).en son bu elemanları donald trump'ın the celebrity apprentice programında gördüm.sahneye çıkmak için çimen suyu istediler sonra elemanlardan biri siyah ojemi unutmuşum onsuz çıkmam diye tutturdu.o zaman anladım ki bu adamları sadece teen yaşlarında sevebiliyor insan sonrasını bünya kaldırmıyor.çok uzun bi yorum oldu ama istersen kısaltabilirsin:)))))

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Bloomcum deli misin en sevdiğim şey uzun yorumlar! Hayatta silmem, hep böyle uzun isterim :D

Ay evet ya sadece ilkokul-ortaokul çağına uygun bu gruplar :) siyah ojesini unutmuş da çıkmaz mıymış sahneye.. heheheh çok güldüm buna :P

beetlejuice dedi ki...

Ehehe biri BSB mi dedi? Delirirdim onlar için. Kordon TV vardı İzmir kanalı, her gün 08:25 te kliplerini yayınlardı. Klibi izlemeden gitmezdim okula.
Sonra yarım yamalak ingilizcemle sözlerin anlamını keşfetmeye çalışırdım. "As long as you love me" de ne demek istediklerini anlamazdım ama. "Beni sevdiğin kadar uzun" ne demekti acaba:) Sonra "I'd do anything for you" vardı, aşk şarkısıydı ama "Senin için hiçbir şey yapmam" diyordu. Hazırlık öğrencisi yabancı şarkı dinlerse böyle oluyordu işte:)
Sonra Nick'i çok beğenirdim. Şimdi neyini beğenmişim hayret ediyorum. O da Paris Hilton'u seçerek ne zevkli bir insan olduğunu kanıtladı ya gerçi:P
Ay Marjo yaa, gece gece nostalji yaptırmanın ne alemi vardı cicim:)

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Heheh ben de Boyzone'dan sanırım bi söz duymuştum "i cant live with you".. sensiz yaşayamam olarak anlayıp oraya buraya yazmıştım bi de :P gece gece beni tarihi müzik listemi açmaya, BSB dinlemeye iten nedenler utansın :P

Anonymous dedi ki...

step by steppp..tesadüf, bugün bizde nkotb dan bahsetmiştik kardeşimle..bir zamanlar onlar da vardı diye:))

Rojea dedi ki...

ooii nostaljik Marjoo.. her genç kızın bir BSB anısı var sanırım =) benim de favorilerim quit playin' games ve as long as you love me idi.. bir de ozmnlar anlamını önemsemeden melodisini sevdiğim ne varsa sözlerini ezberlerdim =D milenyum'la birlikte bende yenilendim =P bir de single'ları vardı incomplete. eskilerin yerini tutmuyor diye takılmadım pek =P

hersheyler dedi ki...

ben de ben de nkotb hayranıydım ilokula gidiyordum o zamanlar ah ah bir de dedeme kızardım o zaman çok blue jean okurdum hihi yeni sayısı çıkmış almamışsın bana yeni resimleri var diye adamcağızı az kasetçilere dergicilere yollamazdım odama poster asmam yasak olduğundan dosyalar saklardım posterlerini :) bütün resimlerini biriktirirdim ama onların dağılmasına kadar zevklerim değişti duran duran'ı ve roxette'i çok sever hale geldim

Moonish (moonsun) dedi ki...

Hatirlamaz miyimm :)) ama ben en cok Boyzone'daki daha sonra Yusuf Islam'la duet yapan cocugun sesine bayilirdim :)) Eyy gidi gunler heyyy :))

ebvata dedi ki...

80'ler demek.Eeee ablanıza yol açın o zaman.O yıllar popun pop,rock un da rock olduğu zamanlardı.Şimdiki çorbalama müzikler yoktu.Sound diye bişi çıktı mok etti ortalığı.
Müzik aşkımın doruklarıydı o zamanlar.Kırmızı plastik manda kasa bir walkmanim vardı,kaset çalarken gırç gırç diye öterdi garibim.A-Ha,
Duranduran,Bruce Springfield,Falco(oyy abimm yaa)Wham,Black,Jason Donavan+Kyle Minogue,Glen Maderios,Roxette,Kim Wilde,Rick Ashley,Lionel Richie,Bonnie Taylor,Belinda Carlise,
Heart,Whitesnake,The Cure,
Europe,Eurytmix,Bangles....(kocaman bir liste bu bitmezzzz)
Benim favori BSB şarkım "Show me the meaning of being lonly" dir.O ne slow o ne ses uyumu yareppiim.Kalın kaşlı uzun boylu olanı severdim en çok,pek bi hüzünlü bakardı(fotoda ortadaki zat)
Take That ise hala severek dinlediğim bir grup.Robbie W.'ye hastaydım orda da ,sonra aldı yürüdü velet:)).Take that'in Rule the world'ü bi dinleyin bir ara.
Hala Pop Saati'ni kaçırmam mesela,Erhan Konuk'un saçları ağardı ama hala taş gibi program yapıyor baba!..

Roxana dedi ki...

Bir 90'lı olarak okudum ama neyden, kimden bahsettin anlamadım ki, hatırlamadım kiiii. :D Yabancı müziklede pek aram olmadığından sanırım. Çok yalnız hissettim şimdi kendimi ben. :( :P

Glam's World dedi ki...

way beee, çok güzel bi yazı marjocum:) bende şuan çok duygulandım, flashbacks moduna giriverdim:)) gerçi ben 80leri bilmem, 80lerin ortasında doğmuşum, ozmnların müziklerini ozmn bilmiyordum :) ama BSB'yi bilmemek imkansız.. Odamın duvarlarını süsleyen yakışıklılar :D Spice Girls ile onların posterlerini karşılıklı asardım, nedense BSB yakışıklıları ile Spice Girls kızları birbirlerine aşık olmalılarmış gibi gelirdi:) oyoyoy, Victoria Beckham'ın kulakları çınlasın, şimdi dünyanın en lüks hayatını yaşıyor, ozmnlar sadece bir baharattı :D
Neyse, BSB'ye dönelim, bende hergün onları deli gibi dinleyenlerdendim. Sony Walkman'im vardı hatırlıyorum, geceleri içindeki tek kaset BSB olurdu :)))
Sonraları çoğaldı bu boybandler, ama onlar 90larda türedi galiba. Westlife vardı, 5ive, Nsync (bunların adını bi türlü okuyamaz ve yazamazdım, yine yanlış yazmış olabilirim :D ), Blue vardı, Hanson kardeşler vardı. İlla hepsinin içinde biri en yakışıklıları olurdu, ona aşık olunurdu hehehe :D Hey gidi günler hey. Ozmnlar deli gibi şarkılarını anlamaya, söylemeye çalışırdım. Anlamadığım yerleri hocalarıma sorardım, aşka bakar mısın :)
Şimdilerde bi yerlerde BSB şarkısı duysam duygulanırım, otomatikmen şarkıyı söylemeye başlarım :)
Çok uzatmışım, ozmnlar müzik güzeldi, birşeyler hissetirirdi. Sende bizi geçmişe götürdün marjocum, çok iyi geldi, ellerine, anlatımına sağlık :)

Eda dedi ki...

Hayallah ya :))Marjo sen bir alemsin :) Nerden de aklına gelir bunlar :) NKOTB jONATHAN ı beğenirdim ben de.. kuzenlerinle az buçuk aynı yaşlardayız o zaman..
Marjo on the blog burdan ha, inan ben çok merak etmiştim, ama sende beni en etkileyen, hakkımda kısmındaki yazındır, çok güzel :)
Ayy nostalji oldu yaa, çok hoş :)
öpüyorum

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Adsız, hepimizi bir nostalji rüzgarı etkiledi desene :)))

Rojea :))) Evet yaa gençkızlığın vazgeçilmez basamaklarından biri boyband hayranlığı :P

Hersheyler, doğru doğru blue jean alırdık her ay.. Posterleri çıkartmaları filan bayılırdık o dergiye :P

:)) Moonishcim, Boyzone İngiltereliydi sanırım, bi aksan durumları vardı, aklımda kalan. Çok severdik ama hiç anlamazdık dediklerini heheh

Ebvatacım, senden bekliyorum aslında güzel bir 80'ler yazısı :)))

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Roxana'cım aa sen küçüksün tabii senin zamanına yetişmedi onlar :P

Glamcim :))) ben en çok Victoria'yı beğenirdim, herkes çok aptal bulurdu. Çünkü Victoria o zamanda bile cool takılcam diye mal mal bakardı resimlerde :P BSB şarkılarını ben de ezbere biliyorum, çok acayip ya :S

Eda'cım çok tatlısın sen de yaa bir insanın her yorumu mu böyle pozitif olur. :)) Teşekkür ederim canım, keşke yeniden toplansalar da görsek, offf offf 80'lerde kalsaydık, hiç bitmeseydi :P O yılların saflığına hastayım.

aysse dedi ki...

bende bsb hatırlıyorum 90 lı yıllarda filan. trt 3 de izdüşüm programı oluyodu pazartesi gündüz dü koşa koşa okuldan eve geliyordum onları izlemek için;mutlaka bi bsbnin bi klibini yayınlıyorlardı.

Müge Hestbaek dedi ki...

Hey gidi günler cidden! Çok sevdim yazını, 80leri gören herkes bişeyler yazmak istemiş anlaşılan... ben de istedim.

Benim NKOTB'ı aldatmam 90ların başında Take That ile olmuştur. BSB her daim iyidir ama "Babe" dönemi benim için başkadır.

Ayrıca çılgın bir Blue Jean takipçisiydim o zamanlar. Senelerce topladığım Blue Jeanlerimi bir sahafa satıp 2 günlüğüne İzmir'den Bodrum'a kaçmışlığım vardır, babam izin ve gidemeyeyim diye para vermiyor diye... Blue Jean'e yapılan yatırm işte böyle bişey! Eve dönüşte boş rafları görünce bir gün boyunca ağlamıştım ama... haha... ey gidi günler cidden...

Sevgiler,
Müge Hestbaek